Forum Elitarne Strona Główna Elitarne
Forum Kinryoku www.kinryoku.prv.pl , www.wezyr007.friko.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ASG - Air Soft Gun (czyli Counter Strike na żywo)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Elitarne Strona Główna -> Sport
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wezyr007
Administrator



Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 846
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dworcowa

PostWysłany: Sob 13:18, 23 Lip 2005    Temat postu:

Tylko smuci mnie niestety źle wpływajacy na ASG na otwartym terenie te głupi mocny wiatr Hrm on bedzie na bardzo przeszkadzal niestety Hrm w zabawie ale mysle ze sie niedlugo uspokoi i nie bedzie go juz prawie wcale !!
bo on paru dni wieje i to dosc mocno Hrm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sapa
Zaawansowany



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dworcowa

PostWysłany: Sob 13:32, 23 Lip 2005    Temat postu:

edzio nie schizuj. wiatr jest chujem i chujem wieje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wezyr007
Administrator



Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 846
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dworcowa

PostWysłany: Sob 13:35, 23 Lip 2005    Temat postu:

hahaha no własnie.Nie bedziem yna niego zwracac uwagi Smile a zabawa bedzie niemożliwa Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wezyr007
Administrator



Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 846
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dworcowa

PostWysłany: Sob 13:42, 23 Lip 2005    Temat postu:

SCENARIUSZE jakie mogą być w ASG

1. Zasadzka: Jedna z ekip przygotowuje zasadzkę podczas gdy druga poszukuje ukrytej flagi.

2. Ochrona prezydenta Scenariusz stary jak swiat. Jedna osoba musi poswięcić się i odłożyć pistolet (Prezydent). Pozostali gracze dziela się na ochroniarzy i terrorystów. Ochrona powinna być liczniejsza. Misja ochroniarzy polega na bezpiecznym przeprowadzeniu prezydenta przez pole okreslona wczesniej trasa. Misja terrorystów-sprzatnać prezydenta bez względu na własne straty.Zabawa kończy się gdy eskortowana osoba zostaje trafiona. Na drodze konwoju ; budynki ,liczne przeszkody z opon, zarosla, okopy ,bunkry (doskonałe miejsca na zasadzkę).

3. Pojedynek: Drużyny na poczatku rozgrywki stoja za metrowymi murkami oddalonymi od siebie o 20 metrów. W srodku znajduje się flaga. Celem gry jest zabranie flagi i wrzucenie jej za murek przeciwników.

4. Oczyszczanie terenu: Zadaniem jednej z ekip jest sprawdzenie czy w wyznaczonym kwadracie nie znajduja się zawodnicy przeciwnika. Do sprawdzenia 2 budynki, łaka i bunkier. Zabawa kończy się gdy wszyscy zostana trafieni.

5. Zdobywanie flagi przeciwnika W grze biora udział 2 zespoły (liczba graczy dowolna). Każdy zespół ma swoja flagę (bazę). Wszyscy uczestnicy powinni zaczynać grę w tym samym czasie (na umówiony wczesniej znak) w swoich bazach). Zawodnicy trafieni kończa grę i schodza z terenu walki. Jesli podczas trafienia zawodnik niósł flagę, musi ja zostawić w miejscu, w którym został wyeliminowany, czyli "zabity", nie ma prawa głosu-nie może podpowiadać, zdradzać pozycji przeciwnika ani słownie ani gestykulujac. Wygrywa ta drużyna, która zdobędzie flagę przeciwnika i doniesie ja do swojej bazy.

6. Eksterminacja W grze bierze udział kilka (3-4 osobowych )drużyn. Gra polega na zdobywaniu punktów. Punkty przyznaje się za wyeliminowanie zawodników z drużyn przeciwnych. Czas około 30-45 minut. Przepisy sa podobne jak w przypadku innych gier: gra zaczyna się po sygnale startu; trafiony-out ; zakaz komunikowania się po trafieniu. Nie ma punktów za członków drużyny, którzy dotrwali do końca. Wygrywa drużyna z największa iloscia punktów.

7. Polowanie na czerwony październik Jeden na wszystkich ,wszyscy na jednego. W grze udział biora: zajac i mysliwi. Jesli ktos podejmuje się już być zwierzyna to na pewno nie bez (choćby pozornego) wyrównania szans. Dlatego króliczek dostaje porzadny marker półautomacik z nieograniczona iloscia kulek (ile uniesie)+ tarcza. Reszta graczy "mysliwych" ma limit 100 kulek. Wygrana: z punktu widzenia ofiary-przeżycie , z punktu widzenia oprawców-ubicie. Zasady podobne jak w innych grach + mysliwy któremu skończa się kulki wypada z gry oraz trafienie w tarcze nie jest liczone.

8. Koktajl Mołotowa Niezłe podsumowanie dnia. Gra, w której nie ma ani wygranych ani pokonanych. Kilka drużyn 3 osobowych. Każda "trójka" gra z każda, co przypomina trochę "Eliminację". Zdjęty schodzi do punktu kontrolnego. Kiedy w punkcie kontrolnym zbierze się kworum (trzech graczy) powstaje nowa drużyna i włacz się do gry. I tak przez około 45 minut.

9. Zwiad Mało liczne drużyny. Każda musi się odnotować w punktach kontrolnych, problem w tym, że w tych samych. Kilka 3 osobowych zespołów. Punkty kontrolne (Tyle ile drużyn) oznakowane i porozrzucane na polu. W każdym punkcie kontrolnym znajduje się pisak (każdy w innym kolorze). Gracze maja przymocowane do bluzy lub giwerki kartki na których odnotowuja pisakami obecnosć w punktach kontrolnych. Gra jest punktowana: 1 pkt. za każdy kolor na kartce gracza ,5 pkt. jesli kartki całej drużyny sa podpisane co najmniej dwoma kolorami (Dwa punkty kontrolne),5 pkt. za każdy kolejny (powyżej dwóch) kolor na kartkach całej drużyny,2 pkt. za każdy kompletny (wszystkie kolory) karnecik poszczególnych graczy

10. Akcja ratunkowa Prosta gra polegajaca na odbiciu zakładnika. Dwie drużyny. Jedna zła (terrorysci) porywa zakładnika, druga dobra (antyterrorysci) odbija zakładnika (nie tkniętego) .Gra na czas około 30 minut. Jesli drużyna ratunkowa nie zdaży odbić biedaka to przegrywa .Zakładnik nie może poruszać się aż nie zostanie dotknięty przez "swojego" gracza. Do tego czasu nie wolno terrorystom strzelać do zakładnika. Zakładnik jest uratowany jeżeli nie tknięty powróci do swej bazy.

11. Jeńcy Bardzo ciekawa alternatywa do zwykłego wybijania przeciwników. W grze udział biora dwie drużyny. Zadaniem każdej z drużyn jest wzięcie do niewoli 4 jeńców i doprowadzenie ich do swojej bazy. Jeńcem zostaje osoba która jest trafiona w ręce albo nogi. Trafienie w korpus lub głowę traktowane jest jako wyeliminowanie. Statut jeńca jest scisle okreslony. Zawodnik, który zostaje jeńcem musi usiasć na ziemi i trzymać się jedna ręka za głowę. Nie może się poruszać, ani strzelać. Jeżeli dotknie go atakujacy to musi podażyć za nim do bazy przeciwnika. Zawodnik eskortowany musi mieć rękę na głowie aby się odróżniał od osoby eskortujacej go. Jeniec może zostać oswobodzony w dwojaki sposób: przez wyeliminowanie eskorty i dotknięcie przez swojego gracza lub przez odbicie go z bazy przeciwnika (również dotknięcie przez swojego gracza). Gra kończy się gdy jedna z drużyn pochwyci 4 jeńców i odprowadzi do swojej bazy.

12. Podchody do snajpera Gra przydatna gdy chcemy wywalić do końca gaz lub resztki kulek lub gdy wszyscy sa już zmęczeni, a dwóch ma ochotę na jeszcze! Mianowicie, jeden gracz siada sobie wygodnie z giwera tak aby widzieć spory obszar (najlepiej lasu i najlepiej z góry). Drugi nie ma broni ale może biegać w przeciwieństwie do pierwszego. Zadaniem drugiego jest dobiegnięcie jak najbliżej strzelajacego lub do jakiegos punktu wczesniej obranego przez graczy. Gracz bez broni ćwiczy umiejętnosć korzystania z przeszkód terenowych, a snajper swoja celnosć.

13. Blackjack Standardowa gra w zdobywanie flagi przeciwnika (patrz wyżej), jednak uczestnicy maja do dyspozycji 21 kulek każdy na cała grę. Jest to doskonały sposób na połaczenie w jednej grze markerów zaawansowanych technologicznie z prostymi. Półautomat nie będzie miał już tak miażdżacej przewagi nad Splatem. Do standardowych zasad gry w zdobywanie flagi należy dorzucić tylko to, że zawodnicy nie moga przekazywać sobie kulek (dzielić się) i zawodnik, który wystrzela wszystkie swoje kulki kończy grę. Limit 21 kulek można oczywiscie zamienić na 50, 150, 200, czy ile dusza zapragnie. Jednak czym więcej kulek będziemy mieli do dyspozycji tym bardziej gra będzie zatracała swój sens.

14. Obrona Częstochowy Dobre ćwiczenie jak bronić lub atakować pozycje flagowe lub po prostu "walenie bez gry wstępnej (czytaj - strzelanie bez podchodów)". Dwie drużyny: atakujacy i broniacy. Obrońca wybiera teren, na którym będzie się bronić i oznacza go (nie wolno obrońcom wychodzić poza wybrany teren). Czas, w zależnosci od ilosci graczy, rodzaju i rozmiaru terenu. Atakujacy wygrywa zdobywajac flagę (wystarczy ja podjać), obrońcy powstrzymujac atak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sapa
Zaawansowany



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dworcowa

PostWysłany: Sob 21:56, 23 Lip 2005    Temat postu:

heh edzio sie rozpisal Razz w kazdym gdz razie podoba mi sie ten motyw ze snajperem tzn 12 no i koktajl molotowa tez jest dupny zreszta bedzie bron to bedziemy sie bawic we wszystko :lol Twisted Evil Razz Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wezyr007
Administrator



Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 846
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dworcowa

PostWysłany: Sob 22:33, 23 Lip 2005    Temat postu:

wkoncu wszystkiego trza sprubowac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sapa
Zaawansowany



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dworcowa

PostWysłany: Nie 12:46, 24 Lip 2005    Temat postu:

no tak Smile hehe najlepszy jest laksa koles sie napalil...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wezyr007
Administrator



Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 846
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dworcowa

PostWysłany: Nie 13:17, 24 Lip 2005    Temat postu:

no przesadnie Smile no ale c oporadzisz ze sie napalił Smile hehe ciekawe jak bedzie biegał z tym Smile (łatwy cel)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fasola_15
Początkujący



Dołączył: 04 Cze 2005
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Rybnika

PostWysłany: Wto 12:12, 26 Lip 2005    Temat postu:

[img]http://img12.allegro.pl/photos/oryginal/57/5793/579345/57934541_2[/mg]



nie wiem jak ale jest gitarra:D mój


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fasola_15
Początkujący



Dołączył: 04 Cze 2005
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Rybnika

PostWysłany: Wto 12:14, 26 Lip 2005    Temat postu:

Ole ziom jestem nowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wezyr007
Administrator



Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 846
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dworcowa

PostWysłany: Wto 18:03, 26 Lip 2005    Temat postu:

JUPIIIII GIVERA JUZ PRZYSZEDŁA Very Happy JEST SUPER Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wezyr007
Administrator



Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 846
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dworcowa

PostWysłany: Wto 20:52, 26 Lip 2005    Temat postu:

ale czółko zebrał z kulki fuj troche to dziwnie i nie fajnie wygladało SORX czółko od tego kto do ciebie stzrelił

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matii
Zaawansowany



Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: DWORCOWA

PostWysłany: Wto 23:33, 26 Lip 2005    Temat postu:

fasola moc emblematr naprawde zajebisty Very Happy no dostał szczała mocnego ale muwił ze bolec fest niebolało Twisted Evil to jest wojownik pułnocy Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wezyr007
Administrator



Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 846
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dworcowa

PostWysłany: Śro 8:39, 27 Lip 2005    Temat postu:

to dobrze.Smile ciesze sie niezmiernie.Bo chodzi o to tylko zeby poczuc strzał ze sie dostało.Bo jak bedzie spluwa co jak trafi w kogos i ten ktos nie poczuje to niema sie co strzelac Very Happy heh.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sapa
Zaawansowany



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dworcowa

PostWysłany: Nie 18:40, 07 Sie 2005    Temat postu:

ja tez mam juz giwere Very Happy a w poniedzialek kuoie sobie gaz Very Happy moze we wtorek Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Elitarne Strona Główna -> Sport Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin